جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

بلدن | Belden

لیست قیمت محصولات بلدن | ایران لگراند

برند بلدن

شرکت بلدن در سال 1902 توسط جوزف بلدن تاسیس شد. دوره‌ی اصلی فعالیت شرکت بلدن بعد از جنگ جهانی دوم آغاز شد. این برند در حوزه‌ی تولید تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند. محصولات برند بلدن طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات تولید کابل شبکه در دنیاست.

تجهیزات شبکه بلدن

برند بلدن دارای بیشترین نمایندگی کابل شبکه در ایران و جهان است. این برند در تولید تجهیزات پسیو شبکه بسیار شناخته شده است. تجهیزات پسیو برای برقراری ارتباط و  همچنین انتقال اطلاعات در شبکه اهمیت بسیاری دارند. از مهم‌ترین محصولات این برند می‌توانیم به پچ کورد و کابل شبکه بلدن اشاره کنیم.

کابل شبکه برند بلدن

کابل شبکه بلدن یکی از بهترین و معتبرترین کابل‌های شبکه وارداتی بازار ایران است. این کابل‌ها انواع گوناگونی دارند. این کابل‌ها با توجه به سرعت انتقال اطلاعات و پهنای باند در طبقه‌بندی‌های مختلفی Cat5e و Cat6 قرار می‌گیرند. از نظر نوع شیلد و فویل این محصولات به دسته‌های UTP، FTP، SFTP تقسیم می‌شوند.

کابل شبکه بذند بلدن

در مورد جنس مغزی این کابل‌ها نیز باید گفت که تعدادی از آن‌ها مغزی تمام مس (CCC) و تعدادی دیگر مغزی آلومینیوم با روکش مس (CCA) دارند. متراژ آن‌ها 305 متر و نوع روکش بیرونی آن‌ها PVC است.

پچ کورد شرکت بلدن

پچ کورد بلدن همانند کابل شبکه این برند دارای محصولات متنوعی است. متراژ پچ کورد از کابل شبکه کمتر است و طول پچ کورد از 30 سانتی‌متر تا 40 متر متغیر است. اگر به‌صورت دقیق بخواهیم عنوان کنیم، شرکت بلدن انواع پچ کورد با متراژ 30 سانتی، نیم متری، 1، 2، 3، 5، 10، 15، 20، 30 و 40 متری دارد. تمامی پچ کوردهای این برند استاندارد Cat6 دارند و به‌صورت UTP هستند. روکش همه‌ی این محصولات از جنس PVC است که مقاومت خوبی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌ها و می‌توان گفت مزیت‌های پچ کوردهای این برند، تنوع در رنگ آن است. این برند انواع پچ کورد خود را در هفت رنگ آبی، قرمز، زرد، سبز، طوسی، نارنجی، مشکی به بازار عرضه می‌کند.

پچ کورد بلدن

قیمت تجهیزات شبکه بلدن

خرید تجهیزات شبکه بلدن با استقبال خوبی از سمت کاربران شبکه روبه‌رو است. دلیل این امر مطمئنا کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولات این برند است. در کنار کابل شبکه و پچ کورد این برند به تولید محصولات دیگری از جمله کابل دوربین و کابل تصویر نیز می‌پردازد.

خرید تجهیزات شبکه بلدن

برای خرید تجهیزات شبکه بلدن باید به چند نکته توجه کنید:

  • در هنگام خرید به استاندارد یا Cat سایر تجهیزات خود توجه کنید. در صورت عدم هماهنگی بین استاندارد تجهیزات، اطلاعات با سرعت و پهنای باند استاندارد کمتر منتقل می‌شوند.
  • همچنین در هنگام خرید به نوع مقاومت تجهیزات نسبت به نویز و تداخل‌ها توجه کنید. در صورت یکی نبودن این مقاومت‌ها، امکان ورود نویز به داخل سیستم یا هدر رفتن هزینه‌های شما وجود دارد. به‌عنوان مثال، اگر تمام سیستم شما از نوع UTP باشد و شما کابل شبکه SFTP خریداری کنید، آنگاه تنها هزینه‌های خود را افزایش داده‌اید.
  • سعی کنید تمامی تجهیزات شبکه‌ی خود را از یک برند تهیه کنید. این کار سبب هماهنگی بیشتر بین تجهیزات می‌شود.

بیشتر...
کمتر...

ایران لگراند