بیوگرافی و معرفی برند

آشنایی با تاریخچه شرکت اچ پی آسیا – HPA

شرکت HPA از جمله شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی انفورماتیک و فناوری اطلاعاته که سابقه‌ی درخشانی هم در کارنامه‌ی خودش داره. تاریخچه شرکت اچ پی آسیا به اولین سال‌‎هایی برمی‌گرده که اقدامات زیادی برای جلوگیری از خروج ارز از کشور انجام گرفت. این شرکت از دهه‌ی 1930 فعالیت‌های خودش رو شروع کرد و با پیشرفت‌های چشم‌گیر، تونست به یکی از برندهای مطرح آسیا تبدیل بشه.

تجهیزات شبکه اچ پی آسیا با وجود کیفیت بالایی که دارن به خاورمیانه و حتی بخش‌های وسیعی از اروپا و آفریقا صادر میشن. بهره‌گیری از استانداردهای روز دنیا در تولید تجهیزات، باعث‌ شده محصولات این شرکت کیفیتی حتی بالاتر از محصولات خارجی داشته باشن. رک شبکه و متعلقاتش از معروف‌ترین تجهیزات این شرکته.

تجهیزات شبکه اچ پی آسیا

برند اچ پی آسیا محصولات گوناگونی رو در زمینه‌ی تجهیزات شبکه ارائه کرده که معروف‌ترین اون‌ها رک اچ پی آسیا است. تنوع زیاد در تولید انواع رک شبکه باعث شده محصولات این برند جایگاه خاصی در نظر مشتریان داشته باشن و این محصولات جزو محصولات برتر در تاریخچه شرکت HPA قرار بگیرن. از محصولات دیگه‌ی این شرکت، میشه به متعلقات رک شبکه اشاره کرد.

به‌طور کلی، میشه گفت که برند HPA شناسایی دقیقی از نیاز مشتریان داره و میتونه در زمینه‌ی فناوری اطلاعات، تموم تجهیزات شبکه‌ی مورد نیاز یک شرکت تجاری رو ارائه بده. این شرکت با تولید انواع تجهیزات مختلف، یک فروشگاه تجهیزات شبکه کامل به شمار میاد که میتونه تمامی نیازهای کاربران در ابعاد مختلف رو پوشش بده.

تاریخچه شرکت HPA و تجهیزات آن

رک ایستاده HPA

رک ایستاده HPA به دلیل ظرفیت و گنجایش بالایی که داره، در سازمان‌ها و موسسات مختلف استفاده میشه. دریچه‎‌های ورود و خروج کابل شبکه در این رک، در بالا و پایین اون تعبیه شدن. درب این رک‌ها عموما از نوع شیشه‌ای با فریم فلزیه. برند HPAرک‌های ایستاده رو در 8 سایز مختلف تولید می‌کنه که سایز اون‌ها 12، 17، 22، 27، 32، 37، 42 و 47 یونیته.

رک 42 یونیت HPA شاید پرفروش‌ترین رک ایستاده از این برند باشه که نظر مخاطبان زیادی رو به خودش جذب کرده. در بیشتر این رک‌ها پنل‌های جانبی تعبیه شدن که دسترسی به تجهیزات درون اون‌ها رو آسون‌تر می‌کنه. همچنین 4 چرخ در زیر رک قرار گرفته که جابه‌جایی رک‌ها رو آسون می‌کنه.

با توجه به اتلاف حرارتی بالای قطعاتی که درون رک شبکه قرار می‌گیرن، این رک‌ها طوری طراحی شدن که امکان نصب چند فن خنک‌کننده در اون‌ها وجود داشته باشه تا گرمای درون رک‌ها به‌سرعت خارج بشه.

رک‌ دیواری HPA

یکی دیگه از محصولاتی که ما سعی داریم در تاریخچه شرکت HPA معرفی کنیم رک‌های دیواری هستن که همون‌طور که از اسمشون مشخصه، روی دیوار نصب میشن و نسبت به رک‌های ایستاده ظرفیت کمتری دارن؛ به همین دلیل اغلب برای شبکه‌های کوچیک‌تر یا بخش‌هایی از شبکه‌های بزرگ‌تر استفاده میشن.

رک‌های دیواری این شرکت در 4 سایز مختلف (4، 6، 9 و 12 یونیت) تولید میشن. این رک‌ها غالبا عمق کمتری نسبت به رک‌های ایستاده دارن.

انواع رک اچ پی آسیا در عمق‌های 45، 60، 80 و 100 سانتی‌متری تولید میشن. رک‌های این شرکت با وجود تنوع و گستردگی بالا، توانایی برطرف کردن نیاز تمامی موسسات کوچک و بزرگ رو دارن.

رک‌ دیواری HPA

متعلقات رک HPA

تاریخچه شرکت اچ پی آسیا رو با متعلقات رک شبکه ادامه میدیم. عموما شرکت‌های تولیدکننده‌ی رک شبکه، در ساخت متعلقات اون هم تخصص دارن. افراد می‌تونن انواع رک شبکه رو از هر شرکتی تهیه کنن. همچنین نیازی هم نیست که حتما متعلقات رک، با برند خود رک یکی باشن، اما اگه این متعلقات با برند خود رک یکی باشن، احتمال وجود هر مشکلی به حداقل میرسه.

متعلقات رک شبکه‌ی برند اچ پی آسیا شامل پاور ماژول، انواع سینی رک، لایت پنل، فن و چرخ رک میشن. این متعلقات به استفاده‌ی بهتر و کاربردی‌تر از رک کمک می‌کنن.

متعلقات رک HPA

حرف آخر

تاریخچه شرکت HPA، به مشتری نشون میده تا میزان توجه این شرکت به کاربرها و روند تغییرات این شرکت و محصولاتش به چه صورتیه. ما در مقاله‌ی تاریخچه شرکت اچ پی آسیا سعی کردیم محصولات این شرکت و روند کاری اون رو به شما توضیح بدیم. امیدوارم تاریخچه شرکت اچ پی آسیا براتون لذت‌بخش بوده باشه. اگه سوالی هم درباره‌ی برند HPA، محصولات اون و این محتوا داشتین، می‌تونین کامنت بذارین تا در اسرع وقت جوابتون رو بدیم.

سوالات متداول

شرکت اچ پی آسیا چند مدل رک شبکه تولید می‌کند؟

این شرکت با تولید دو مدل رک ایستاده و رک شبکه در انواع و ابعاد مختلف، سعی می‌کنه تا نیاز کاربر رو رفع کنه.

رک ایستاده شرکت HPA، چند مدل داره؟

این شرکت رک‌های ایستاده در ابعاد 12، 17، 22، 27، 32، 37، 42 و 47 یونیت رو برای کاربران تولید می‌کنه.

متعلقات رک اچ پی آسیا چه مواردی رو شامل میشه؟

این متعلقات شامل انواع سینی رک، فن، پاور ماژول، چرخ رک و لایت پنل میشه.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x