بیوگرافی و معرفی برند

آشنایی با تاریخچه شرکت اچ پی آسیا – HPA

حتما میدونید که شرکت‌ها و برندهای مطرح، یکروزه به موفقیت نرسیدن و هر کدوم، تاریخچه‌ای دارن. بسیاری از رویدادها سرنوشت این برندهارو تغییر دادن و نقطه عطفی برای پیشرفت سریع اون‌ها بودن. در پشت هر تاریخچه‌ای درس‌های زیادی وجود داره و مطالعه اون‌ها میتونه آموزنده باشه. در ادامه این مقاله به بررسی تاریخچه شرکت اچ پی آسیا ، یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی می‌پردازیم.

مروری بر تاریخچه شرکت اچ پی آسیا

شرکت HPA از جمله شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی انفورماتیک و فناوری اطلاعاته که سابقه‌ی درخشانی هم داره. تاریخچه شرکت HPA به اولین سال هایی برمی‌گرده که برای جلوگیری از خروج ارز از کشور اقدامات زیادی انجام گرفت. این شرکت از دهه‌ی 1930 فعالیت‌های خودش رو شروع کرد و با پیشرفت‌های چشمگیر، تونست به یکی از برندهای مطرح آسیا تبدیل بشه. محصولات این شرکت با وجود کیفیت بالایی که دارن به خاورمیانه و بخش‌های وسیعی از اروپا و آفریقا صادر میشن. بهره‌گیری از استانداردهای روز دنیا در تولید تجهیزات، باعث شده محصولات این شرکت کیفیتی حتی بالاتر از محصولات خارجی داشته باشن.

تجهیزات شبکه اچ پی آسیا

برند اچ پی آسیا محصولات گوناگونی رو در زمینه‌ی تجهیزات شبکه ارائه کرده که معروف ترین اون‌ها رک HPA هست. تنوع زیاد در تولید انواع رک دیواری و رک ایستاده باعث شده محصولات این برند جایگاه خاصی در نظر مشتریان داشته باشن. از محصولات دیگه‌ی برند HPA میشه به لایت پنل‌ها، پاور ماژول، داکت پنل و طبقات متحرک اشاره کرد. به‌طور کلی، میشه گفت که برند اچ پی آسیا از نیاز مشتریان شناسایی دقیقی داره و میتونه در زمینه‌ی فناوری اطلاعات، تموم تجهیزات مورد نیاز یک شرکت تجاری رو فراهم کنه.

رک ایستاده HPA

رک ایستاده HPA به‌دلیل ظرفیت و گنجایش بالایی که دارن در سازمان‌ها و موسسات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرن. ورودی‌ها و خروجی‌های رک در بالا و پایین اون قرار گرفته و عموما به درهای شیشه‌ای با فرم فلزی مجهز هستن. برند HPA رک های ایستاده رو در 8 سایز مختلف تولید می‌کنه که شامل ارتفاع‌های 12، 17، 22، 27، 32، 37، 42 و 47 یونیت میشه. در بیشتر این رک‌ها برای دسترسی آسون‌تر به قطعات درون اون‌ها، در کناره‌های رک، درب‌های جانبی تعبیه شده که بسیار کارآمد هستن. همچنین وجود 4 چرخ در زیر رک‌ ایستاده، جابه‌جایی رک‌هارو آسون‌تر می‌کنه و اجازه نمیده که وزن بالای رک ها مانع از جابه‌جایی اون‌ها بشه.

با توجه به اتلاف حرارتی قطعات درون رک، رک‌ها طوری طراحی شدن که امکان نصب چند فن خنک‌کننده در اون‌ها وجود داشته باشه تا گرمای درون رک‌ها به سرعت خارج بشه. رک 42 یونیت HPA شاید پرفروش ترین رک ایستاده از این برند باشه که نظر مخاطبان زیادی رو به خودش جذب کرده.

رک شبکه اچ پی آسیا

رک‌های دیواری HPA

رک دیواری همون‌طور که از اسمش مشخصه روی دیوار نصب میشن و نسبت به رک‌های ایستاده ظرفیت کمتری دارن. به همین دلیله که اغلب برای شبکه‌های کوچیک‌تر یا بخش‌هایی از شبکه‌های بزرگ‌تر به کار گرفته ‌میشن.

برند HPA رک‌های دیواری رو در 4 سایز مختلف (4، 6، 9 و 12 یونیت) تولید می‌کنه. این رک‌ها غالبا نسبت به رک‌های دیواری عمق کمتری هم دارن.

رک‌های اچ پی آسیا در عمق‌های 45، 60، 80 و 100 سانتی‌متری تولید میشن. با توجه به تنوع بالا و گستردگی رک‌های اچ پی آسیا، رک‌های مورد نیاز برای تموم موسسه‌های کوچک و بزرگ طراحی‌شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیره.

رک دیواری اچ پی آسیا

حرف آخر

شرکت HPA در شرایط تحریم تونسته بسیاری از محصولات مورد نیاز بازار رو تامین کنه. این شرکت، کیفیت رو در محصولاتش معنی کرده و رقابت بسیار نزدیکی با رقبای خارجی خودش داره؛ اگه بگیم بعضی از محصولات اچ پی آسیا یه سرو گردن هم از هم‌رده‌‌های خارجی بالاترین اغراق نکردیم. در این محتوا به بررسی تاریخچه تجهیزات شرکت اچ پی آسیا پرداختیم که باعث آشنایی بیشتر با محصولات این برند شده و به انتخاب بهتر آن کمک می‌کند.

سوالات متداول

اچ پی آسیا چه محصولات دیگری دارند؟

لایت پنل‌، پاور ماژول، طبقات متحرک، داکت پنل و …

رک‌های اچ پی آسیا چه عمق‌هایی دارند؟

45 ، 60 ، 80 و 100 سانتی‌متر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x